TalTechi hea õpetamise ja õppimise tava
1. Hea õppimine põhineb teaduslikul mõtteviisil lähtudes erialasest spetsiifikast
2. Hea õpetamine on õppimiskeskne, koostöine ja toetab loovust ning ettevõtlikust
3. Hea õpetamine kujundab valdkonna eetilised tõekspidamised, hoiakud ja vastutustunde
4. Hea õpetamine seob õpitava reaalse eluga
5. Hea õppejõud loob tingimused tulemuslikuks õppimiseks, õppija võtab vastutuse oma õpitulemuste eest
6. Hea õppejõud kaasab õppijaid ja kolleege (ka väljastpoolt ülikooli) aktiivselt osalema õppeprotsessis
7. Hea õppejõud pürgib kaasajastatud erialase ja didaktilise meisterlikkuse poole
8. Heade õpitulemuste saavutamiseks teostavad nii õppejõud kui ka õppijad regulaarselt eneseanalüüsi.